Tiiisdag!

Happy day! 
Känner att denna dagen kommer kicka ass! Ska till pappas jobb igen för det nya spjällhuset var tvunget att bli programmerat och de gick inte att fixa igår när jag var där :/ aja! Idag blir hon hel, hoppas jag!! 
Efter detta blir det direkt till gymmet , köra lite med mina nya skor :) Har ju mina svarta snyggingar från Reebok men eftersom jag har de i jobbet tänkte jag att jag minsann får unna mig ett par att ha bara på gymmet :) 

Ska också laga mobilen på prylmecka, baksidan är paj så det får fixas till :) och ikväll kommer Nicke nyfiken på lite irish coffee och öl, det är vi värda efter en veckas semester ifrån varandra ! 



Hoppas ni får en lika fin dag som jag ska ha! 
KICK SOME ASS! Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0