Tänka sig!

Hej hallå!

Jag lever... Lever men med i princip noll fritid för tillfället. Det gör inget :-)
Jag har fått extrajobb inom hemtjänsten och det känns kanon. Detta kombinerar jag med mitt jobb som personlig assistent så nu jävlar jobbas det som bara den.
Dagarna i hemtjänsten går otroligt fort då man flänger som en vante mellan gamlingarna, jag trivs!

Jag tränar just nu i den mån jag hinner, men fotbollen hinner jag iallafall med, och det är ju alltid nått :)

Jag har bokat tatueringstid igen, jag har mina planer men dessa förblir hemliga tills dagen D :-)

Detta blev ett litet punktinlägg med de mest intressanta som hänt i mitt liv på senaste (lät knappt tragiskt med tanke på informationen ni fått här, inte alltför jävla intressant ändå).

Sitter på jobb och detta blir en lugn dag. Har hällt i mig min smoothie och bara chillar i soffan:-)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0