Everything I do, I do it for you?

Lite så känna det.... Allt jag för just nu gör jag för min arbetsgivare . För min egen skull också såklart. Jobbet går före det mesta för tillfället :-) Ännu en natt ska göras i statens tjänst! 

En lugn vardagskväll änsålänge. 

Jag sov seriöst bort typ hela dagen idag.. Känns inte riktigt okej, men när man är inne i jobbet som jag är för tillfället så måste jag sova ordentligt för att orka. Hela julen blir intensiv också .. Kul (y) och det skriver jag från hjärtat för jag trivs verkligen på jobbet.

Kan inte bärga mig riktigt tills 14 januari då de blir sol och bad i en vecka med min trogna anhängare pålspetsarn. Ska bli magiskt :-) 

Nehepp! Vi hörs :> 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0