The dirt

Hallå ja .

Efter en tid med NOLL uppdatering tänkte jag att det vore på plats med ett litet inlägg, det är ju trots allt ganska kul att skriva av sig ibland.
Jag bara måste börja med att tipsa om tidernas bästa bok som jag just nu är fullt uppe med att läsa 'the dirt' av mötley crue. Det är helt fantastisk memoar om bandet och man blir garanterat fast.
Jag har aldrig varit en boktjej men nu tänker jag så fort jag sätter mig ned med en bok 'Vad ska jag läsa nästa gång?' . Anledningen är faktiskt mitt jobb, det blir en hel del 'dötid' och att sitta och läsa då är helt perfekt och det får verkligen tiden att springa iväg :)
Så ville ni ha ett boktips fick ni ett där.

Just nu flyter allt på hyfsat bra med det mesta, jobb och fotboll. Fotbollen går bra och vi ligger 3a med A-laget med en match mindre spelad än 2an och vinner vi våra resterande matcher så blir vi just 2a. B-laget leder sin serie och det bådar gott för båda lagen , KUL :-D

Vad händer annars?

Jag har fått en liten crush på Nikki Sixx i Mötley Crue. Lite småkär faktiskt ;) Om man bara hade varit ung på hans tid ;) Graow ..

Det första inlägget får inte bli för långt känner jag ;) Jag återkommer säkert.

Ciao sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0