När rumpan somnar...

...får man förflytta sig från sittande/halvliggande position i soffan till sittande/halvliggande position i sängen. Emellan flytten var det läge att tvätta av smink och borsta tänderna - skönt.
Undra hur länge jag tänker sitta/halvligga här innan jag ger upp och somnar för natten? Mina ögon har svårt att hålla sig öppna redan nu så det blir nog inte en lång stund till.
 
Sitter och tänker på tandblekningen Amanda gjorde i göteborg idag, inte alls avundsjuk. INTE ALLS! Jävlar vad fint det blev.. Riktigt snyggt! Jag vill också.. Jag vill jag vill jag vill. Får väl se om man kan skrapa ihop lite slantar till att fixa det , eller så blir det en önskan i julklapp. 
 
Jag avslutar här nu för dagen. Så hörs vi mer imorgon! =)
Sov så gott och ta hand om er.
 
Det där skulle lätt kunna vara mina tänder. Fan va fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0