Morning morning!

Inte för att det är morgon fortfarande egentligen, redan lunch-tider.. Men jag sitter fortfarande i morgonrock med en kopp kaffe och njuter av ännu en ledig dag. Undra om det lär bli jobbigt att gå upp i tid både imorgon då jag ska fixa naglarna och i helgen då jag jobbar.
 
Inatt drömde jag att jag skulle operera knät igen, det hade inte hänt något speciellt med knät utan jag skulle bara göra en 'efter-operation' för att de skulle bli 100% bra. Men eftersom jag har match på söndag var det ingen bra idé och jag vaknade som tur var INNAN de började skära i mig. Usch men det läskigaste var att jag vaknade med ett lätt illamående och jag kom ihåg att jag fick morfin av läkaren i drömmen och jag mår alltid illa av det så det hör säkert ihop.
 
Idag blir det en sväng på stan eftersom det inte regnar, hoppas på en sådan fortsättning av dagen.
 
Vi hörs sen ..
 
JAG SAKNAR MIN FJÄRT!

Kommentarer
Postat av: Jonnié Jonsson

haha ja en del grannar kan man vara utan haha, pinsamt att folk kan bete sig hur som helst

2012-09-27 @ 18:38:40
URL: http://jonniejonsson.com/
Postat av: Ami

SAKNAR DIG FJUNET <3

2012-10-01 @ 17:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0