The Body Shop!

Jag älskar verkligen Body Shop. Deras produkter är superfräscha och de har otroligt trevlig personal. Det gör så himla mycket! Bara att gå in i butiken känns lyxigt med alla hundratals produkter de har och att smörja in sig i dem efter en dusch är helt underbart =)
 
Tänkte tipsa om mina body shop-favoriter, nu har jag långt ifrån testat allt men dessa är helt fantastiska.
  1. Almond nail and hand cream är helt underbar till händerna. Den är fuktighetsbevarande och den vårdar naglar, nagelband och händer på ett skönt sätt. Ett plus är att den luktar helt otroligt också! Den kostar 125 kr för 100 ml.
     
  2. Moringa milk body lotion är en lite lättare spray-body lotion och är inte sådär kletig och 'fet' som de i vanliga burkar. Doftar blomman Moringa som är min personliga favorit och är mjukgörande och absorberas lätt av huden. Denna kostar 145 kr för 250 ml.
  3. Shea body scrub är en oljebaserad kroppsskrubb. Den luktar nöt och passar min torra hud jag har på benen te.x. Den gör verkligen huden mjuk och len. Går dessutom att använda som 'raklödder'. Smörj in benen med den,raka och skölj av. Funkar perfekt! Den kostar 195 kr för 200 ml.
  4. Vitamin C Energising Face Spritzär ett fuktighetsbevarande spray för ansiktet med C-vitaminer. Detta är min favorit bland produkterna! Jag använder den både morgon och kväll efter jag tvättat ansiktet, samt när jag sminkat mig för att fixera make-upen. Bara några spray i ansiktet gör att man känner sig hundra gånger fräschare. Luktar dessutom riktigt gott! Denna kostar 205 kr för 100 ml. Så värt det!
     
    Hoppas ni fick lite tips och att ni lägger undan er månadspeng för att kanske köpa någon av produkterna, SÅ VÄRT VARENDA KRONA! =)

Kommentarer
Postat av: nadia

kul med lite inspo och tips! keep it up, sistaaa! :D

2012-10-08 @ 23:20:29
URL: http://nattstad.se/nadiasvenningsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0