Knappt rastlös..

Jag håller på att få panik av rastlöshet.. Vet verkligen inte vad jag ska hitta på innan det är dags för fotbollsträning kl 19.45. Gav det några försök till en videoblogg, men jäklar va kass jag var på det. Övning ger färdighet men just det tålamodet har jag inte idag, så nu sitter jag typ och surar? haha framför tv,en och äntligen hemma.
Det är över två timmar kvar tills träningen börjar och min irritation stiger.... Grannen ovanför mig håller på DYGNET runt med ALLT möjligt. Skriker inte ungjäveln så är det dammsugning som gäller. Och är det inte dammsugning så är det spikning och hammrande. Det är något exakt hela tiden och jag stör knappt ihjäl mig på det?! Bitterfitta deluxe just nu känner jag.
 
Vill bara springa av mina aggressioner.. SNART så....
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0