Kaffekärring!

Sitter med en kopp kaffe, sovit bort hela dagen..... Eller ja, ända till 12. Gick upp 6.20 , jobbade till 7.40 sen åkte jag hem och somnade om och ska tillbaka till jobb 16.30. Ja, vid detta laget vet ni ju mina arbetstider =)
 
Och trots att detta är min goe-vecka får jag hoppa in på jobbet imorgon och jobba ett delat pass. Aja, det blir nice när lönen kommer sen.
 
Dock är min motivation när det gäller jobbet nere på typ noll, men desto bättre är motivationen med träningen. Det kliar i hela kroppen och vill bara till gymmet, dock hinner jag tyvärr inte det nu innan jobb men imorgon ska jag inte sova bort hela dagen och då ska jag dit =)
 
Vi hörs.... Ciao!
 
Kringlan förra julen! Plutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0