Jag är sämst på det där med rubriker!

Det är jag verkligen.. Jag kan aldrig komma på en vettig rubrik till mina inlägg. Ta min syster tillexempel, hon hittar alltid på så fiffiga rubriker till ALLA hennes inlägg. Dessutom har hon väl överlag sjukt mycket mer inspiration och fantasi att skriva inlägg med mer vettig innebörd i. Jag lovar att jag ska försöka bättra mig angående inlägg och rubriker till dessa. Trots att ingen jävel varken bryr sig eller märker någon skillnad :)
Här kan ni förresten läsa hennes blogg, som verkligen är intressant och inspirerande att läsa, www.nattstad.se/nadiasvenningsson
 
Jag och Tilda åkte till galgberget imorse för en promenad och sen blev det frulle hos mig, gott! Sedan var pärlan tvungen att dra hemåt för hon skulle till dagis och hämta sötaste Zoé :) 
Just nu halvligger jag i sängen under täcket, för det är då helvete vad kallt det är i min lägenhet idag. Fötterna är fortfarande isbitar och då har jag ändå legat under täcket i typ en timme nu.
Så nu vill jag egentligen bara att det ska bli kväll, för kl 19.15 är det dags för första inomhusfotbollsträningen.
Jag tycker verkligen att det är grymt kul, dock jäkligt vamt och svettigt.. Men det är ju så det ska va ;)
 
Vi hörs senare? Typ.
 
Ciao .
 
I wish those days were now.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0