Superglad tjej!

Idag har varit en helt fantastisk dag. Varit på gott humör hela dagen, TILLS... Jag fick ett mejl av PKC angående sommarjobbet jag sökt, jag fick inte det. Och jag ville verkligen det. Gick och surade en stund, kanske max 20 minuter. Undrade varför ingen ville ha mig? Konstaterade att man får dåligt självförtroende av att söka massa jobb och bara få nej.
Efter dessa 20 minuter ser jag att jag missat ett samtal på mobilen. Ringer tillbaka till numret och det visar sig vara ett jobberbjudande. Hon skulle höra av sig imorgon angående intervju, SÅ HÅLL FÖR FAN TUMMEN. Berättar mer vad det handlar om när jag får besked om hur det blir :-D Tänkte att jag inte kan ha mer tur/röta idag.. Sticker till Willys och köper en lott, vinner 75 kr ;) Alltid något. Och det blir nya lotter för det, och jag tänker vinna en miljon. Så det så!

Tränat fotboll idag, ännu gladare tjej! Tjoho ..

Puss på er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0