Så var det fredag igen!

Kan inte förstå att det var en vecka sedan vi påbörjade vår resa till barcelona, men
som sagt så går tiden sjukt fort.
Har inte jobbat i veckan då min hosta varit hemsk, har inte ens pallat gå till läkaren för
att få hostmedicin. Allmänt trött på allt bara. Och har ingen motivation till något alls .
Jobbig känsla!

Sov hos papi inatt, var först på fotbollen och hälsade på , sen åkte jag och nadia till
pappa och drack te och åt mackor, mysigt! Kollade BB och sedan var det sängen
som gällde.

Ne, nu ska jag plugga lite. måste. fan.

Puss



Detta ser dock mer okej ut än att plugga. Gah. ta mig tillbaka?

Kommentarer
Postat av: nadia

BLOGGA!!!!

2012-03-12 @ 20:05:46
URL: http://nattstad.se/nadiasvenningsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0