Big Brother live !

Jag tog mitt förnuft till fånga och skaffade mig BB live. Gör nu mig inte besviken för fan! Och eftersom jag tycker att förra säsongen var mycket bättre kan jag även kolla på de gamla avsnitten :)

Jag har börjat tycka mer och mer om Amandus. Han är ödmjuk och verkar väldigt jordnära. Och dessutom har han sunda åsikter , och ett extra plus är att han ser riktigt bra ut . Gillar verkligen hans utseende, :)  Grr!

Igår shoppade jag lite till min lägenhet.. Nu känns det lite mer hemtrevligt faktiskt !
Ska strax ta mig till Jysk och kolla lite mer , samt byta fogskummet till papi som jag köpt fel.

Hoppas ni får en fin lördag, bloggar säkert mer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0