www.piercing.nu

Hittade en grym sida innan, www.piercing.nu . Jösses så många fina tragus-piercingar där finns :)
Och billigt! Vill typ ha allt..


Åh! Hur söta som helst..
Får bli något sånt sen när jag har råd att klicka hem det, lite tight just nu som sagt.

Nu har jag tjatat om detta för många gånger men IMORGON ska jag få reda på om det blir plugg eller inte. Blir så irriterad då jag ringt och ringt men de har bara bett mig ringa nästa dag så nu hoppas jag verkligen att de kollat upp och skrivit upp vilka som inte dykt upp på kurserna.

Idag var det box! Fyfan så kul och jobbigt. Jag älskar att slå på de där jävla mitsarna med all min styrka och känna hur kroppen arbetar. Finns verkligen inget bättre! Nu ska jag bara få upp min kondition till duglig igen för faan så dålig den blivit. Verkligen en färskvara som man måste underhålla hela tiden.
Men det kommer :)

Nej mina vänner, jag ligger här i sängen med datorn och Shiro i knät och nu är det dags att avsluta här så jag orkar upp i tid imorgon.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0