Må detta vara ett stort jävla skämt!

Hittade en länk till denna tjejens blogg på facebook idag.
Finns det ens sådana här människor? Jag blir fan mörkrädd. Jag som
tycker Kissie är dum i huvudet (eller jag tyckte, hon har bättrat sig).
Men denna tjejen slår ALLT jag någonsin sett. Hon pratar om att hon
hatar svenska killar,  hon hatar turkar och i detta inlägg hatar hon
fattiga människor. Hon pratar om en fobi hon har gentemot fattiga
människor och är rädd för att åka buss , tänk om hon hamnar bredvid
någon som faktiskt är fattig? Det vore ju katastrof.
Tjejen. För fan! Skaffa dig lite självförtroende så du slipper klanka ned på
alla andra människor.
Detta gör mig så jävla förbannad! Hon antyder att man ska ha pengar, mycket
pengar och 25.000 efter skatt är dåligt. Det är allt annat än dåligt. Vissa
sliter röven av sig för att få ihop till en medelmåttig lön och skulle inte klaga över
att ha 25.000 efter skatt.
Alltså, det finns inget jag hatar mer än trångsynta äckliga människor. Jag ber om
ursäkt tjejen, men du är verkligen äcklig. Hoppas du snart inser hur du är och växer
upp och mognar lite.




Puss!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tror nog DET är ett skämt....någon som driver liksom...mycket svårt att tro att det verkligen finns SÅ korkade människor...ens i bloggvärlden!!! ;)))

2012-01-04 @ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0