Lördag .

Kollade världens äckligaste film igår (eller okej, inte världens äckligaste) men den var äcklig. Jag låg och gömde mig under kuddarna och täcket precis som om det skulle hjälpa. Kan ju rekommendera den , "Martyrs" heter den och den kommer få dig att hoppa till båda en, två och tre gånger. Kan ju tycka att slutet av filmen är lite segt och själva slutet på hela filmen är lite plötsligt?! Men en bra film i sin helhet.

Idag ska jag hem till min lilla lägenhet igen, vet inte riktigt vad som händer dock? Men det kommer väl :)

Förresten kom jag på att jag glömt berätta om plugget, och jag kan ju meddela att jag inte vet om jag kom in. Ligger som reserv eftersom jag sökte så sent inpå så jag skulle ha is i magen och vänta tills fredag för att se om någon hoppar av , vilket jag verkligen hoppas..

Ne nu är det frukost här! Hörs senare,
puss

(förlåt för tråkiga inlägg utan bilder, men sitter vid nya datorn och har inga bilder på den.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0