Hard work .

Idag var det första dagen på nya jobbet, hos min far. Jag är honom SÅ tacksam över att han tar emot mig nu när jag inte har något annat. Verkligen jätteglad!
Idag fick jag mest röja upp i gamla restaurangen han hade i en av lokalerna på verkstaden.
Imorgon tror jag det blir mer mek.. Jösses, nu kanske jag blir den där sonen han aldrig fick? Vars stora passion i livet är att meka bilar ;)  Njaaaa...
Men vem vet!

Slutade kl tre idag, blev 7 timmar. Peeeeeeengar oh yes!
Och på fredag ska jag till komvux och prata med "min" studievägledare om det inte är så att komvux ringer mig innan dess och meddelar att jag kommit in på någon kurs?!
Annars blir det flex/distans dåråå..

Ne, alltså. Vad vill ni läsa om? Vad vill ni att jag ska skriva om? Förslag? Tips?
Typ noll inspiration ...?




Jag och min sötekise på bilden, ;) Han är inte så charmig på denna dock, haha.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0