Fuck you.

"Ring hit på onsdag så vet vi"
Ringde dit imorse.
"Ne det är faktiskt bättre att du ringer imorgon (torsdag) för då vet vi*
JAHAAAA JA JA ...... Stick.

Aja, imorgon vet jag. Blir det plugg eller inte? Åh. Hoppas.

Lagar lite käk, blir någon bulgurröra typ med bulgur, korv, svamp och lök - enkelt och snabbt.
Kanske borde sätta på en kopp kaffe sen och börja läsa någon av mina nya böcker, ja det låter som en god idé.

Och förresten så har jag inte berättat att jag och Patte sticker till Barcelona i mars för att kolla när FC Barcelona spelar... SHIT vad jag längtar! Grymt?! JA.

Ne, nu tar jag upp er tid alldeles för mycket! :)
Puss


Mäktigt att sitta här och glo fotboll?


Kommentarer
Postat av: nadia

stick fitim

2012-01-11 @ 17:28:03
URL: http://naddih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0