Frukostmys!



Sitter med mina goda mackor och en kopp kaffe och bara njuuuter :)
Härlig fredagsmorgon. Har börjat tvätta och sitter nu och kollar på
"Eldkvarn på Cirkus" . Helt jävla glad att få en skymt av Adrian Midegård,
han har ju en helt fantastisk röst och han är samtidigt jävligt snygg :)

Idag tänkte jag ta mig till biblioteket, för jag ska bannemej hitta en
grym bok och börja läsa.

Igår var Lotta här på filmmys, det blev "försvunnen" , en svensk film
med kjell bergqvist blandannat. Helt okej, lite enformig men enligt
Lotta "var det den äckligaste film hon sett" typ ;) Hahaha.
Inte direkt, men helt klart sevärd!





Har en väldigt nyfiken katt som ska kolla på när man äter ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Feteläskig film, hatar när ngn blir jagad i en film :/ hhahaha.. men mysigt vare =D

2012-01-11 @ 13:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0