Fridaaaay the 13th .

Sitter hemma hos papi nu och väntar på käk. Idag blir det isterband (vanlig korv till mig och nadia) med dillstuvad potatis, mums :)

Har köpt ny dator idag, en compaq. Och anledningen är att jag snart börjar plugga och behöver då en vettig dator och inte min lilla rosa minipc som jag förövrigt ska sälja. Någon intresserad? En samsung, 10.1 tum skärm ... Vid intresse lovar jag att kolla upp lite mer info om den :)
Ska också sälja mitt ps3 tänkte jag, så om intresset finns för den så hojta till.

Patte och jag bokade flygbiljetterna till Barcelona idag med, tänka sig, att jag och min fina vän Patrik ska åka och kolla när FC Barcelona möter Sporting Gijon. Hoppas på en grym match men framförallt en fin resa tillsammans med en fin vän. LÄNGTAR! 2/3-5/3 - 2012 <3

Idag är det förresten fredagen den 13e, antar att alla skrivit det på sina bloggar idag? hahaha. tänkte att jag kan ju inte vara sämre.

Hörs kanske sen, eller inte, :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0