Fina, fina Amanda.

Hade verkligen världens myskväll igår med min Amanda. Det var hur trevligt som helst och vi lagade ryggbiff, potatisgratäng, sås, sallad och stekt svamp. Öl och rödvin ? OH YES.
Blev lite på lyset båda två och skrattade typ ihjäl oss hela kvällen?! hahaha.
Är så otroligt glad att ha en person som Amanda i mitt liv! Hon betyder grymt mycket och snart sticker hon utomlands för att gå showskola och sedan jobba. Hur ska jag klara mig hade hon tänkt?

Aja.. Imorgon får jag nog reda på om jag kan börja plugga. Jag hoppas!! Jättesugen.
Håll tummen för mig!

Ne idag är en seg dag, verkligen. Vad händer?

Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

Hur tror du jag ska klara mig då??

Eller just det DU kommer ju neeeeer!

Älskar dig mitt finaste hjärta ..

Tack för du förgyller mitt liv <3

2012-01-12 @ 01:31:21
URL: http://mindoris.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0