Filmkväll

Precis käkat lite makaroner, prinskorv, stekt lök och ärtor. Mästerkocken själv....
Så blir det när man inte pallar stå och göra något annat.

Har mest gjort ingenting idag faktiskt. Städat lite, diskat.. Funderar på att kila bort till
biblioteket och låna en bok eller så gör jag det imorgon.  :)
Har fått massa tips på bra böcker , så jag kan knappt bärga mig att börja läsa!

Imorgon är det fredag, röd dag. Och på lördag ska jag och Shiro hem till pappa för att
göra lite kroppkakor med honom och Carina :)

Nae, nu inväntar jag i princip bara Lotta. Vi ska glo film, fått höra att "Martyrs" är riktigt äcklig,
så jag ska tvinga henne att vi hyr den! :) Det är så roligt när hon ska åka hem, och tittar i baksätet
för hon är rädd att där ska sitta någon läskig jävel. hahaha.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja värst va när vi tittat försvunnen, tur det nästan bara var motorväg så jag inte blev förföljd av en skogsbil höhö..

2012-01-11 @ 13:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0