En stor och innehållsrik jävla update!

Det har hänt FÖR mycket sedan sist.  Jösses säger jag bara!

  • Jag har opererat mitt knä för andra gången i mitt liv.
  • Det har varit julafton och Kringlan flyttade hem till pappa.
  • Det har också varit juldagen (tänka sig) och den firades såklart hos Lotta.
  • Nyår kom och det vart ett hejdundrandes jävla kalas i Lund.
  • Jag har blivit arbetslös (arbetssökande som det så fint ska kallas.)
  • Jag har fått en sjukt stökig lägenhet. Helt gratis! Man tackar.

Knäoperationen gick bra, ganska smärtfritt faktiskt. Inte haft speciellt ont överhuvudtaget och det är skönt!
Sen kom julafton, den var mysig med firande på dagen hos mami och på kvällen hos papi. Kringlan flyttade hem till pappa och pappa var glad :)
Juldagen var kuuul! Förfest hos Lotta (standard) och sedan ut på stan. Vi hamnade på Asian hela kvällen av någon jävla anledning...

Nyår... Ja gud. Vi åkte dit på fredagen, festade röven av oss. Vaknade på lördagen, mådde skit. Började dricka och festade röven av oss.
Sjukt mycket dricka, god mat, underbara människor, våningssängar, korridorer, badtunnor, raketer, rökmaskin, eleganta klänningar och stiliga män. Fint nyår!

Och sen dagen efter nyår, alltså den 1 januari vaknade jag upp och var arbetslös. Jajamen! Det var dagen då mitt vikariat på HAS gick ut. Det är både bra och dåligt - tror verkligen att jag behövde det för att få tummen ur röven att göra något annat. Nu har jag massor av planer (typ) och all tid i världen så nu är det bara att göra det.
Och ja - angående min lägenhet. HEHE jag konstaterar härmed att jag måste städa. Gärna nu, men kanske imorgon eller i övermorgon. Återstår att se, hehhee.

Tänkte att jag bjuder på någon liten bild från nyår!
Puss!



P.s imorgon ska jag till arbetsförmedlingen. Kul.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0