Det är min pojkvän! .... fast han vet inte om det ännu.

Jag har några såna där killar... några såna där killar som faktiskt är mina pojkvänner utan att de vet om det.
Såna där pojkar som man drömmer om på nätterna, som får en att le när man kollar på dem.
Som är sådär jättefina som bara de kan vara.

Det låter löjligt men det skiter jag i. Jag är kär i dessa männen! Okej, inte på riktigt. Men nästan. Och när man nästan är kär så har jag bestämt att man får ha hur många pojkvänner man vill :)
Bra va?


Zlatan!

Henke!

Majstorovic!

Dalibor Doder!
Persbrandt!

WOOOW! Fina män allihopa, skulle gärna sitta och pussa på dem litegrann.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

VISST :D

Önskar dig en fortsatt bra kväll ;D

2012-01-16 @ 18:57:42
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0