Det är ju det jag egentligen vill!

Klickade precis hem information om brandmansutbildningen. Det är ju det jag vill - tror jag. Mer än något annat iallafall. Och bara man vill så klarar man det trots mitt jävla knä! Japp, det fixar jag!
Men först vill jag att det ska bli imorgonbitti - då ska jag ringa dirr till komvux och få vidare information om det blir plugg nu till våren eller ej. Håll tummen för mig!

På kvällen är det box med laget, och Anna ska vara med. Gissa om jag ska boxa sönder henne? :) hehe
Bygga upp extra mycket irritation och aggression. Sen jävlar !
Vi var iallafall på lagets träning idag med , och det var lika trevligt att träffa henne som vanligt. Vi ses allför sällan? Gud.
Och jag hoppas att hon fattar intresse för fotbollen igen och börjar lira med oss, vore guld.

Ne, typ ta tag i en bok, läsa en stund och sedan somna gott.


Bjuder på en gammal bild när vi var på mallis! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är Kittan! Jag är glad att få vara med och förhoppningsvis få spela med dig på det fina gröna gräset framåt våren :) ska bli grymt! Och du! Grymt kämpat idag! Jag fick bra träning bara av att hålla när du slog :) trots att jag hade svårt att hålla emot ;) ha det bäst! Ses nästa vecka!måste bli oftare :) <3

2012-01-12 @ 21:39:03
Postat av: Anna

Från mig såklart :)

2012-01-12 @ 21:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0