Big changes!

Idag tog jag ett avgörande beslut. Dock ett sent sådant..
Jag valde att söka kurser på komvux. Och min studievägledare sade 5 kloka ord till mig;

"Detta är ditt livs investering"

Redan nu kan jag hålla med. Jag har velat göra det så länge och nu när mitt vikariat på HAS
är slut får jag tummen ur röven och göra det.
Dock är det väldigt sent att söka inför våren nu, men jag testar och hoppas på att alla kurser
inte är fulla och att det är många som hoppar av.
Min största fruktan är dock Matematik B. En djävulskurs om du frågar mig.
Jag får ont i magen när jag tänker på det - men jag måste. Jag måste om jag eventuellt ska
läsa vidare sedan. Men visst klarar jag det - det gör jag!!

Jag har också sökt tre jobb idag och får jag någon av dem kommer jag studera flex. Åh!
Jag vill!

Ja, så man kan ju sammanfatta det med att mitt besök på arbetsförmedlingen gick kanon.


Puss på er! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men gummis jag kan hjälpa dig med matten :) bara säg till :D jag kan ju plugga ngt annat samtidigt så är det bara att fråga :)

2012-01-11 @ 13:00:41
Postat av: KITTY

Sv Lotta:

Åh! Det tänkte jag inte ens på.. Jag kommer fråga om hjälp hela tiden, hahaha. <3

2012-01-11 @ 13:11:51
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0