TRÖTT !

Detta blir ett tråkigt inlägg. Varnar er redan nu så ni kan lämna denna blogg redan nu ....

Jobbade till 12 idag, sen var det ortopeden som gällde. Det postiva var att jag fick gratisparkering, hämtade ut ett litet tillstånd. Kändes vuxet :)
MEN!! När det är min tur i receptionen frågar hon som sitter där om jag har något frikort. JAJAMEN säger jag och räcker fram det. (Gratis är gott).
"Det gick ut igår....." säger hon med ett leende på läpparna. Jävla kärring!
300 spänn gick mitt läkarbesök på, som tog ungefär 5 minuter. Väldigt värt.

Fotbollsträning ikväll,  blir tyvärr inomhus då vädret tydligen inte tillåter annat? Sover hos pappa inatt , :) Att ha nära till jobbet är fint.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0