Torsdag !

Hej gott folk!

Sitter på jobbet på frukosten och bloggar lite.
Har precis satt ihop ett bord där akvariet pappa köpt till företaget ska stå på.
Kalla mig bordihopsättaren ;) Grym! Efter frukosten ska akvariet upp, peppar peppar ta i trä att ingenting går sönder, haha.

Igår var det fotbollsträning, den blev dock ändrad till inomhus pga. vädret. Tråkigt nog!
Grus är askul :-D
Men jag var med under passningsövningarna men hoppade över spelet då jag körde lite eget, mest teknik.
Dock inga bröstnedtagningar , vet att ni vill se en bild på mina blåslagna tuttar igen.

Fick löne och CSN-besked idag. OH my HELT okej, behövs dock eftersom det snart är dags för Barcelona och jag vill kunna
shoppa lite fint där nere eftersom jag hört att det är en grym shoppingstad. Samt kunna njuta av en och annan god drink också, eftersom jag också hört att det är grymma uteställen.

Jag bloggar mer när jag kommer hem , :)
Fredag imorgon, överskönt!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0