Tjollahopp!

Hallå ja!

Kommit fram till Växjö efter mycket om och men, en massa krångel men vi kom iväg till sist :)
Pappa släppte mig vid resecentrum så nu sitter jag på Café Coretto och har precis hällt i mig en Latte vanilj. Gott!
Malin slutar vid 17 och då ska vi hem till henne och ha mysfredag. Imorgon blir det eventuellt utgång , och oavsett vad blir det en topphelg.. Kan liksom inte bli fel där känner jag :)

Ser massa människor med systemetkassar, men jag kan inte minnas vart fan det låg någonstans. Gah, jag har ju ändå bott här... Hallå?
Får väl skylla på att jag inte ens fick gå på systemet när jag bodde här, så det är därför.

Lär inte blogga mer i helgen.. Håll till godo vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0