Synsk ?

Efter jobbet idag tog jag mig en sväng till biltema. Mest för att köpa en
sån där som man tar hål i papper med, så man kan sätta i de i en pärm sådär
fint och proffsigt. Men jag kollade runt lite och det slutade med en klosax till Shiro,
en skärbräda, glödlampor OCH plåster. Plåster som jag så många gånger saknat
när jag skurit mig på glas, porslin eller rakat fel med rakhyveln. GISSA!!! vad som
händer direkt när jag kommer hem? Jo jag ställer mig i duschen och SKÄR mig i fingret(?)
med rakhyveln.
Vilken jävla tur att jag köpte plåster då , HEHEHE...

Fått mitt csn-bidrag så jag passade även på att betala barcelonaresan idag till snubben
som vann dem från början. Känns gött att ha det gjort! :) Och snart är det dags, kommer
bli gryyymt. Faktiskt bara 18 dagar tills vi åker, WOOH!

Uh, imorgon är det alla hjärtans dag... Den där dagen som faktiskt är urtråkig när
man är singel. Faktum är att jag tycker det är en fin dag.  Många tycker man ska
visa kärlek året runt och det håller jag såklart med om, men att ha en dag då det finns
en anledning till att verkligen mysa till det, att unna sig något fint till sin älskling, att baka
en sån där söt "hjärt-kaka" tycker jag bara är underbart :)
Men eftersom jag är singel kommer det vara som vilken dag som helst... Tråkigt nog ;)

Min käre far har också lovat mig att komma hit i veckan för att sätta upp lite hyllor och liknande.
Vadå på tiden?! Bott här sen i somras men inte fått tummen ur ;)
Ska bli skönt, för trots att lägenheten är liten känns det tomt på väggarna.

Oj vad man har mycket att berätta om ibland.

CIAO sötnosar! :)


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas att allt är bra med dig :) Själv är jag sjuk :( Jag tänkte kolla om du vill göra ett bloglovin-byte? I så fall är min länk: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Lägg till, skriv vilket nummer du blev som följare och skicka sen din länk så lägger jag till dig direkt :) Kram!

2012-02-13 @ 20:37:41
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0