Och så var ännu en helg över..

Har spenderat helgen hos Malin och Kristian. Riktigt mysigt :)
Vi drog en utgång på lördagen men sen tog vi det mestadels lugnt, vilket är skönt efter en arbetsvecka.
Tack för helgen M & K :)

Började arbetsveckan idag.. Ja vad ska man säga. Kul? Mja... Tycker bara jag går o längtar tills de blir helg hela tiden.
Dock inte denna helgen.
Min fina, underbara, fantastiska, magiska, bästa vän Amanda åker iväg för att vara borta i en evighet :( 9 månader för att vara exakt. Jag kommer dö lite.
Måste spendera lite kvalle-tid med henne i veckan. MÅSTE!
Min kära vän, jag kommer sakna dig något fruktansvärt.. <3 Älskade du..

Buhu....

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0