När man vill bevisa sin vänskap för varandra ..

... Egentligen är det inget som behövs, men det är en fin och rolig gest och varje gång jag ser hålet tänker jag på Amanda :) Så det känns som om hon är här även om hon inte är det. Det känns mer än fint!


Fint va? :)

Innan hon stack iväg passade jag på att införskaffa mig min första "charlotte". Den är så fin och jag är hur nöjd som helst :) Här har ni den....


Åh så fin den är.. :) Älskar den !

Ne nu en fråga till er mina läsare.. Vet någon hur man gör så smileys syns som gubbar istället för såhär " :) " på bloggen?
Skulle verkligen bli glad om någon kunde berätta det för mig :) Haha..



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0