Klok som en uggla!

Tydligen ska jag ju börja plugga nu. Jag var på min första handledning för religion i måndags
och min andra för natur a och b i tisdags. Det känns SÅÅÅ bra och självklart var jag på biblioteket
och införskaffade litteratur till kurserna idag. Det blev en hel hög med böcker och jag kan inte komma
ifrån att jag känner mig ganska smart när jag traskar runt på biblioteket med en hel hög med böcker
i famnen ;)

Måste också försöka få tag i två böcker till naturkunskapen på blocket till ett vettigt pris. Det löser sig alltid :)

I helgen blir växjö, träffa malin och kristian. Så jäkla mysigt.. Inte ofta vi ses men när det händer så är det alltid
lika kul :)

Och snart sticker min amanda... :( Kul för henne och glad för hennes skull såklart. Men jag vet inte hur jag ska klara mig utan henne här i Halmstad så länge :/

Ne nu ska jag käka och sedan öppna pluggböckerna och börja skriva lite..

Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0