Hej gott folk!

Faktum är att innan när jag var hos min far så bloggade jag på mobilen.
Men på något konstigt sätt när jag skrivit klart inlägget så försvann det bara.. Det är då man inte pallar göra om det.
Men efter lite skäll av syster så tänkte jag att det var på tiden :)

Igår började dagen tidigt, jag vaknade redan 08.30. Vi mötte Astrio kl 10.00 på Sannarp. Vi förlorade dock med 4-3 men eftersom de är ett div 2 lag så är det mer än okej! Vi inledde starkt med 2-0.. Men tappade sen när vi slappnade av. Jag var inte med och spelade eftersom jag inte känner mig helt 100 i knät och bara börjat träna lite smått. Men hoppas snart kunna vara med :-D

Sen åkte jag och nadia till papi för att käka gott, dricka öl och vin och titta på Mello.
Första gången jag kallade melodifestivalen för Mello så att pappa hörde tittade han bara konstigt på mig...
- VADÅ MELLO? Vad är det?
Söt :)

Jag sov där och åkte hem tidigare idag.. Åkte och pantade burkar och handlade. Jösses vad lite pantburkar kan göra, hela 60 kr fick jag ihop på dem . Har märkt att det är en fin liten inkomstkälla och därför sparar jag alla pantburkar. Man betalar ju ändå för panten när man köper drickan, så varför slänga iväg det? :)

Har precis städat lägenheten.. Jag borde plugga nu? Ja, så får det bli! En av de sämsta sakerna med att bo såhär litet när man pluggar är att man inte riktigt har plats för ett skrivbord och datorstol. Utan jag får sitta i soffan och det är inte det bästa vill jag lova. Men det får fungera!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0