En fin, liten Hanna på besök !

Efter mina äventyr ute på stenalyckan i jakt på gardiner kom jag hem med en ansiktskräm
och ett par skor men inga gardiner. Äeh, skor är roligare än gardiner så det är struntsamma.
Scorett har ju sin outlet där och jisses med skor där är .. Och billiga, hittade ett par SJUKT snygga
blå boots med amerikanska flaggan på skaftet, ordinare pris 2100:- och de kostade 999 kr. Jag
var SÅ sugen men känner att jag INTE ska lägga pengar på det så det fick bli ett par converse-liknande
för 99 kr. Fint som snus..

Hanna kom iallafall på en kaffe och massa prat sen. Min fina Hanna, har sagt det förr och säger det igen,
just nu saknar jag dig och mig, oss, mer än någonsin på planen. HOPPAS att snart vara tillbaka, det blir bara
bättre, peppar peppar :)



PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0