De första minuterna är avklarade ..

Big Brother har börjat!!!!!!! Såld!! :-D Jag bara älskar det. Men kommer sakna Martin, Sara, Peter, Simon och gänget.. Hoppas de är några andra sköningar som kommer in :)

Nu är det reklam.. Ska kissa, hälla upp ett glas pepsi och lägga mig i soffan igen.. Nu ska det avnjutas 2 timmars BB.

Skypade just med min finaste bästis Amanda, hon har det så bra och jag är galet glad för hennes skull :) Kändes så skönt att höra hennes röst igen.. Det är galet hur man kan sakna en vän så mycket .. <3

Ne , ciao!
Och förresten så bloggar jag fan bättre än min syrra nuförtiden, duktigt tycker jag allt.

Puss

Kommentarer
Postat av: nadia

Du... Så säger man inte! Mitt liv är rätt ointressant utan skola, praktik, och utan att hitta på saker med varken farre eller familyyy... inget o skriva om! :(

2012-02-20 @ 01:31:46
URL: http://naddih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0