Lycka!

Idag mötte vi Snöstorp/Nyhem på Sannarps konstgräs.
Det visade sig att det skulle bli riktigt bra :-D
Kl. 14.00 blåste domaren igång matchen och efter 90 minuters spel
blåste domaren av matchen och vi hade vunnit med 2-0. Härligt tjejer!
Jag fick dessutom prova på en helt ny och främmade position för mig,
offensiv innermitt, trots att det var första gången kändes det ganska bra.
:-) Nu kan jag slå mina fina bollar till Hanna som rusar och sätter dit dem snyggt ;-)

Nae, här kan jag inte ligga och blogga... Jag ska ju festa idag, tänka er haha!
För andra gången detta året ;-D

Håll er i skinnet, för det tänker inte jag göra :-)



Pusskram&kärlek

Kitty.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0