Lugn lördag!

Hallå hallå!

Sitter i min lilla mysiga soffa, med massa tända ljus och kollar mello.
Jag ska strax hälla upp ett glas cola, laga lite mat och bara ta det lugnt.

Imorgon kl. 10.00 ska jag på lägenhetsvisning på en 1,5a på Pilefelsgatan.
Spännande! Jag har dock absolut inga förväntningar eftersom det tydligen
var många som varit intresserade. Men jag vill SÅ flytta härifrån, trivs verkligen
superbra men det är för litet och för dyrt. Den jag ska kolla på imorgon är på
40 kvadrat, dvs. 12 kvadrat större och den är också 1200 kr billigare i månaden.
Det hade gjort gott i plånboken! :)

Här får ni en bild på mig, en ny, wow . Såhär ser jag ut idag för de som är intresserade :)



Imorgon möter vi Vinberg på Falkenbergs IP. Tagga!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Milla

SÖTNOS <3

2011-03-13 @ 22:46:02
URL: http://camillablomdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0