Yes!

Jag är så pigg, jag är så glad, jag är så road.
Tvärtom.
Jag är så jävla trött, jag är inte så jävla glad, och jag är verkligen inte road.
Sitter och glor på tv4 i brist på annat. Nu blev det reklam. Okej careface.
Roligt blogginlägg, verkligen.
Jag har typ retat upp mig själv, sitter och snackar lägenhet med Sofia Levin.
Hon har en etta på typ 45 kvadrat, närmare stan än mig, med stort kök, där allt
utom bredbandet ingår. Hon betalar 4100.
Varför hittade jag det dyraste jävla stället i världen? Jag bor faktiskt inte i
Stockholms innerstad.
Jag tänkte att jag får supa bort min sorg i helgen, men så kom jag på att jag inte
ska dricka under hela januari. Iallafall inte innan löning tänkte jag.
Jag har knappt lust och ork att gå till jobbet nu, det är mörkt och dystert. Vi är
på ett tråkigt ställe mitt ute i ingenstans och det enda som är bra med det stället
just nu är att det tar ca 40-45 min att köra dit så man kan sova både på morgonen
dit och eftermiddagen hem.

Nae ryck upp dig Kittan.
Men det blir nog inte så förrän solen börjar visa sig lite, fåglarna börjar kvittra,
man inte behöver vara rädd att slå ihjäl sig på isgatan utanför huset och det börjar
ljusna. Då blir jag glad. Hoppas jag.

Puss


Kommentarer
Postat av: slevin

kittan sörj icke. jag kaaaanske kan ha fixat en lägenhet till dig längre fram i vår om du kan ha tålamod.

2011-01-18 @ 06:56:23
Postat av: Kitty

ÄRe saaaant? Var, hur,?!?!?

2011-01-18 @ 22:04:13
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0