Må du som uppfann självscanningen prisas!

Jobbat idag, det gick okej! Är ute i Åsljunga fortfarande,
men det verkar som om vi blir klara på måndag efter
en lång vistelse där.

Efter jobbet duschade jag, och la mig sen i soffan för
att kolla klart på första säsongen av "True blood".
Shit?! Vilket slut? Det är fan inte okej. Jag måste ha
säsong 2 nu nu nu! Hoppas att Anna kan få hem den till
mig snarast. MÅSTE se fortsättningen. Har även tänkt
läsa klart böckerna efter jag sett klart alla säsonger som
finns ute, det känns lite enklare då :)

Nu har jag dock verkligen legat i soffan för länge, jag måste
åka och handla. Man överlever liksom inte utan toapapper,
jobbigt! Och nu till detta inläggets rubrik. Tack som fan,
tack tack tack till dig, du fina människa som uppfann
självscanningen. Det måste vara en av de bästa uppfinningarna
i världen. Det tycker man dock inte när man väl står där och får
packa upp alla varor på bandet för "kontroll". Men vad gör väl det?
Det händer inte ofta :)

Så nu ska jag sticka och handla. Men först; Gör lite sodastream-vatten
för att släcka törsten så man inte får för sig att köpa något onödigt
inne på Maxi ;) Typ cola, hehehehe.






Kommentarer
Postat av: Nadia

uppdatera bättre! >:(

2011-01-30 @ 17:56:22
URL: http://naddih.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jesus den där scannern är ju riktigt bra jag önskar att det var jag som uppfann den så du kunde prisa mig men du prisar ju mig redan ockej på onsdag blir det biceps eller var det triceps kommer aldrig ihåg men det blir nog bra bara vi kommer ihåg vilken det var vi får inte blanda ihop de två differenta muskelgrupperna det är viktigt okej

2011-01-31 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0