Bara en hint...

Hej mina fina läsare, och fula hehehe.

Jag har sett på senaste tiden att de blir fler och fler
som faktiskt läser min blogg och det är ju roligt! :)
Kanske för att min uppdatering nu är lite bättre än innan,
får se hur länge det håller i sig.
Det tråkiga är att den som egentligen lämnar ett litet spår
efter sig är Moa och hon är på semester i Thailand just nu,
och då märks det ganska tydligt att det är tomt bland
kommentarerna, haha.
Det vore väldigt kul om ni som läser min blogg lämnar ett
litet spår då och då, eller om ni som läser bloggen faktiskt
kommenterar just detta inlägget för att visa att ni läser
så jag inte bara skriver för mig själv utan faktiskt vet att jag
delar det med er?! ;D


Puss på er :)


Jag och min otroligt fina lillasyster som jag älskar högt! <3

Kommentarer
Postat av: Marielle Hellstadius

k

2011-01-10 @ 22:00:52
Postat av: Marielle Hellstadius

Vill du hjälpa mig och förlösa mitt barn?

2011-01-10 @ 22:01:45
Postat av: Marielle Hellstadius

Kan du vara snäll och ta med en hundbajspåse om jag skulle bajsa på mig under förlossningen?



Tack på förhand.

2011-01-10 @ 22:06:34
Postat av: sophie

jag läser då å dååå :D

2011-01-26 @ 13:02:08
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0