Året 2010 - i bilder DEL 1.

Dålig uppdatering av moi. Vad har nu hänt under det gånga året egentligen?
Ska försöka få med de mest minnesvärda stunderna här. Dock inte iordning,
det blir för jobbigt :) Så kolla och njut av mitt år 2010! :)


Jag kombinerade min 20års- och avskedsfest med massa fina vänner.


Dagen innan jag åkte till Grekland för att jobba träffade jag mina fina
vänner och min mami på harrys för att dricka lite gott :)


Hade lite spelkvällar med dricka med fina vänner.


Hade fest hemma hos Anna tillsammans med jobbarkompisarna :)


Jag och vännerna var på Bulls premiär för uteserveringen!


Första glassen tillsammans med Hanna!


Grillning på galgberget betyder sommar!


Firade valborg i Danmark & Helsingborg tillsammans med bror och vänner!


Min underbara vän Matilda tog studenten och gick på bal! :)


Jag och Marion åkte till Grekland för att jobba, det blev inte som vi
tänkt och jag fick 2 veckors fin semester tillsammans med mormor&
morfar. <3




Fortsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: Hanna den bästa

Kommer ihåg den otroligt givande kvällen på Harrys innan du skulle åka till Grekland ;P Och dagen efter, som var mkt tårfylld :/ Hahaha .. Och den där första glassen på torget va mumma :D

2011-01-10 @ 22:14:01
URL: http://hannaperrepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0