Året 2010 - i bilder DEL 2.

Här kommer fortsättningen av mitt 2010 :)


Jag har jobbat massor :)


Jag har varit i Falsterbo tillsammans med Lotta där vi träffade
vårt skånegäng! :)


Jag har umgåtts massor med min fina vän Patrik!


Jag har skaffat gymkort och tränat massor på mitt fina Sats <3


Har varit i Markaryd och tatuerat mig med Hanna :)


Jag flyttade hemifrån till min lilla men otroligt fina lägenhet :)


Jag, mami och syrran åkte till Grekland i två veckor, underbart!


Pappa och Carina ställde till med mc-träff hemma så jag blev
bartender och det blev ett jävla drag med live-band :)


Firade Moas 20årsdag hos hemma med folk sen utgång på det.
Kanon!


Haft vinkväll med fina vänner hemma hos mig!


Firade Pattes 21årsdag i Hasslarps klubbstuga med massa folk :)


Började umgås med Asseman :) <3


Var på julbord med pappa och hans jobb, bjöd med mig Patte som
min kavajler :)


Jag har börjat lira boll igen så smått :)


Sen firade vi fetaste nyåret på Ven :D


Detta var de bilderna jag hade på datorn, men det har säkert hänt
massa mer roliga saker :)
Titta och njut, och minns... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det ser ut som att jag tycker set är lite jobbigt under nålen där ;P Men så farligt va de ju inte.. Jag vill ha en till nu nu NUUU! :D

2011-01-10 @ 22:15:18
URL: http://hannaperrepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0