128 dagar.

Ja men det känns ju ljust, det är exakt 128 dagar kvar
till Juni, vilket i mina ögon innebär sommar. Kul att jag typ
får ta ut 6 semesterdagar?! Får spara pengar så jag iallafall
kan ta ut två veckor, det måste jag ha.
Jag vill ha sommar, sol och värme nu, jag vill ha fina vänner,
stranden, gott vin på uteservering, fin bränna. Jag vill ha allt
de där som sommaren innebär, så jäkla underbart. Men som sagt,
128 dagar kvar tills Juni, ett bra tag men vad fan, tiden går snabbt,
det vet vi ju!

Jag söker nya lägenheter varje dag, men utan någon respons. Hur
svårt kan det vara att svara, nej tyvärr den är uthyrd om läget nu
är så?! Man går ju och undrar över de lägenheter man mejlat om.
Äeh.



Nu ska jag fokusera på att bli frisk!
Sen ska jag börja kolla plugg och jobba järnet!
Träningen hoppas jag också kunna komma igång med.

NAJS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0