Tisdag.

Satt och försökte komma på en fin rubrik,
men det känns som om jag använt allt jag kan komma på.
Så det får bli en sån här rolig rubrik.  :))

Pappa och Nadia var här en snabbis för att hjälpa mig
sätta upp en hylla så jag slipper ha micron på en pall,
tjoho. Efter det gjorde jag en sjukt god tonfiskröra som
är grymt lätt att göra, improviserade lite men det visade
sig att den blev supergod.

Prova själva!

1 burk tonfisk
1 rödlök
ca 2 dl gräddfil
2 ägg
Thai sweet'sour sås
Vitpeppar
Salt
Svartpeppar

Blanda allt i en skål, mums!


Ikväll blir det gymmet igen, men denna gången tillsammans med Emelie! :)
Vi ska köra lite överkropp tänkte vi och satte ihop ett pass på jobbet innan.
Kanoooon!
Letar febrilt efter min receptbok men hittar fan inte den någonstans,
riktigt surt eftersom det är min lilla älskling. :/ Måste hitta den.

Nae, roligare än såhär blir det inte :)


Once upon a time..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0