Tåååsdag igen!

Herregud vad tiden rinner iväg! :)
Var på fotbollsträning igår igen, underbart! Känner mig lite
smått stel i kroppen idag, så därför tänkte jag bege mig till
gymmet ikväll och mjuka upp den lite. Det blir ett najsigt
överkroppspass.

Galet trött idag faktiskt, sovit riktigt dåligt och oroligt inatt.
Varit så några dagar i rad nu faktiskt, undra vad det kan bero på.
Men imorgon är det ju fredag, så efter jobbet hinner man vila upp sig.
Eller man tror det iallafall, men så har man fullt upp på helgen istället
så man inte alls hinner vila.
Jag har jouren, så det blir ingen alkohol iallafall :)

Nae, ska fortsätta chilla en stund till i sängen, och sen blir det att
sticka till gymmet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0