Suget..

Hatar att vara sjuk. Men vem gör inte det egentligen?
Jag hatar att vara sjuk för att man inte kan/får träna.
När man kommit in i rutinen att man bara drar till gymmet
via automatik är det bara ännu jobbigare att veta att det
enda jag ska göra är att ligga i sängen, dricka te och se till
att bli frisk. Hade det inte varit så jävla jobbigt att träna när
man var sjuk, typ så det känns att man ska dö, tappa andan
och typ svimma så hade jag nog tränat ändå.
En kollega frågade mig härromdagen när jag ska börja lyssna
på min kropp - det är svårt att göra det när det enda man vill
är att träna träna träna.
Skulle kört box igår med Emelie, och det är verkligen det roligaste
passet, men Emelie bara kollade på mig på jobbet och sa: "Kitty,
du ska inte boxas idag. Du ser förjävlig ut." Åh tack min fina vän ;)
Nae, jag kände det på eftermiddagen, att det skulle inte vara en så
bra idé.

Men jag är snart på benen igen, då ska jag också åka till Getinge för att
lira lite boll, GRYMT! <3

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0