Så jäkla sugen!

Godmorgon!
Riktigt taggad för gymmet nu kl 10! Kommer bli ett
gott ben/rumpa-pass. Det blir 6e gången jag tränar
denna veckan och imorgon blir det vila. Jag drömmer
såna sjuka drömmar om träning nu, härromdagen
drömde jag att jag hade galet stora biceps, de var typ
spetsiga också men det var tydligen snyggt. Satt i spegeln
och poserade och det kändes så verkligt och jag tänkte:
"Fyfan vad träningen gett resultat och så snygga biceps jag fått"


Igår efter gymmet käkade jag lite och kollade några avsnitt av TB,
och insåg nyss att jag bara har ett avsnitt kvar på säsong 2. Hur
ska detta gå :(

Nae, hoppas alla får en bra lördag! Antar att de flesta ska ut och röja,
:) Jag stannar hemma och myser.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är sååå jäkla duktig och målmedveten....jag hänger på så gott det går...tycker det mesta går bra beträffande mig själv alltså...börjat och slutat med grejer...säger bara: Min kropp e mitt tempel. ;)

2011-02-16 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0