I will be alone.... Again.

Inte alls bitter!
Kollar i kalendern och inser att det är 12 dagar kvar till
VALENTINES DAY. Tänka er?! Jag är ensam ännu ett år.
Nej jag är inte bitter. Inte alls.
Jag tror att jag har haft "seriöst" förhållande en enda gång
under mina snart 21 levnadsår på alla hjärtans dag.
Det var iofs a hell of a valentines day med fin middag ute på
"Yoss", övernattning på hotell med champange och jordgubbar.
Det var helt magiskt romantiskt!

MEEEEEEEN, man kan inte alltid ha det bra.
Men jag avundas er par som varit ihop sedan
1900 frös ihjäl och fortfarande är söta och kära
och får fira denna fina högtid tillsammans!




Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej gum...

Var inte ledsen för det.... "Hellre ensam än ihop med en idiot".. Du kommer oxå hitta rätt en dag <3

2011-02-03 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0