Saturday means gameday.

Godmorgon!

07.00 ringde klockan, hurtigt att ta sig upp så tidigt! Faktum är att jag hade
kunnat sova längre, men har lite att stå i så jag tänkte att det är lika bra att gå upp :-)
Tvättade mina fotbollsskor igår och satte dem på tork nere i tvättstugan med full fräs
på min lilla värmefläkt så de säkert skulle torka. När jag kommer ned imorse är sladden
utdragen och skorna fortfarande dyngsura. Tack, verkligen. Tack så jättemycket............
Fick slänga in dem i torktumlaren, och det låter ju lite när de slänger runt där inne.....
Hoppas människan som åstadkom detta vaknar.... :-)

Sitter och tar en kopp kaffe och käkar gårdagens rester från smörgåstårtan. Gud vad gott!
Anledningen till att jag är vaken såhär tidigt är för det är dags för match i kornhult mot
kornhult/hishult. 11.00 börjar den så just nu är det uppladdning som gäller. Perfekt när
det är barnprogram på disney channel <3
Snart åker väl musiken igång.... :-)

Ikväll är det partaj som gäller, ska bli så jävla roligt att ha alla mina fina vänner samlade.
<3

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0